DZIECI 4 - 6 LAT

ZAJĘCIA DLA DZIECI W WIEKU 4-6 LAT, JEŻELI NIE UCZESTNICZYLIŚCIE W ZAJĘCIACH
OSWAJAJĄCYCH Z WODĄ RODZIC PLUS DZIECKO.TO WŁAŚNIE TEN WIEK JEST NAJLEPSZY
NA ROZPOCZĘCIE SWOJEJ PRZYGODY Z PŁYWANIEM. WASZE DZIECKO NIE MOŻE USIEDZIEĆ
W MIEJSCU? ŻYWA BATERYJKA, KTÓREJ NIE DA SIĘ ROZŁADOWAĆ? ZAPRASZAMY! CZAS
ROZPOCZĄĆ NAUKĘ PŁYWANIA!

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE NA TEMAT ZAJĘĆ

  • METODYKA
  • CHARAKTERYSTYKA
  • PROGRAM

NASZA METODYKA PODCZAS ZAJĘĆ SKIEROWANYCH DLA DZIECI W WIEKU 4 -6 LAT, W POCZĄTKOWEJ FAZIE SKUPIAMY SIĘ GŁÓWNIE NA OSWOJENIU Z WODĄ. NASZYM CELEM JEST TO ŻEBY KURSANT SWOBODNE NURKOWAŁ I PORUSZAŁ SIĘ W WODZIE. UCZYMY, PRAWIDŁOWYCH ŚLIZGÓW, SKOKÓW. DUŻO PRACUJEMY NAD UŁOŻENIEM CIAŁA W WODZIE. NASTĘPNIE STRZAŁKI, PŁYWAMY Z MAKARONEM NA BRZUCHU I NA PLECACH.

MIEJSCEM ZAJĘĆ JEST ZAZWYCZAJ NIECKA REKREACYJNA Z CIEPŁĄ WODĄ, ALE NIE ZAWSZE, NIESTETY NIE WSZYSTKIE OBIEKTY POSIADAJĄ PŁYTKIE BASENY. DOBRY ZESPÓŁ INSTRUKTORÓW PORADZI SOBIE ZARÓWNO NA BASENIE REKREACYJNYM JAK I SPORTOWYM. A MY ZA TAKI WŁASNIĘ SIĘ UWAŻAMY! POSIADAMY DUŻO SPRZĘTU, ZABAWEK, KTÓRY ZACHĘCA KURSANTÓW DO ZABAWY A PÓŹNIEJ NAUKI Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA.ZACHĘCAMY, UCZYMY PRZEKAZUJEMY SWOJĄ PASJĘ. BEZ STRESU. W NASZYM SŁOWNIKU NIE MA ZWROTU NA SIŁĘ, DLATEGO TAK WIELU KURSANTÓW PŁYWA Z NAMI I CZERPIE Z TEGO PRZYJEMNOŚĆ. U DZIECI W TYM WIEKU NAJSZYBCIEJ ZAUWAŻA SIĘ PROGRES.

SIADAMY NA BRZEGU BASENU I DO ROBOTY! MYJEMY BUŹĘ, POLEWAMY KOLEŻANKI I KOLEGÓW KUBECZKAMI Z WODĄ. DO OSWJANIA UŻYWAMY PISTOLETÓW NA WODĘ, RÓŻNEGO RODZAJU ZABAWEK OD ZWIERZĄTEK PO JAJKA. WODNY TOR PRZESZKÓD
NASTĘPNIE MUSIMY WYDOBYĆ COŚ Z DNA BASENU. PODCZAS ZAJĘĆ TOWARZYSZY NAM CIEKAWA FABUŁA. POWOLI ODSTAWIAMY ZABAWKI, ALE NIE ZA DALEKO, BĘDZIEMY DO NICH WRACAĆ. SIĘGAMY PO MAKARON, MUSIMY SIĘ Z NIM ZAPRZYJAŹNIĆ. BĘDĄ PODSKOKI, ŚLIZGI, SKOKI. BĘDZIE SIĘ DZIAŁO. MOŻE CZAS JUŻ PRZEJŚĆ NA GŁĘBOKĄ WODĘ? JESTEŚMY NA TAK!

  • METODYKA
  • CHARAKTERYSTYKA
  • PROGRAM

NASZA METODYKA PODCZAS ZAJĘĆ SKIEROWANYCH DLA DZIECI W WIEKU 4 -6 LAT, W POCZĄTKOWEJ FAZIE SKUPIAMY SIĘ GŁÓWNIE NA OSWOJENIU Z WODĄ. NASZYM CELEM JEST TO ŻEBY KURSANT SWOBODNE NURKOWAŁ I PORUSZAŁ SIĘ W WODZIE. UCZYMY, PRAWIDŁOWYCH ŚLIZGÓW, SKOKÓW. DUŻO PRACUJEMY NAD UŁOŻENIEM CIAŁA W WODZIE. NASTĘPNIE STRZAŁKI, PŁYWAMY Z MAKARONEM NA BRZUCHU I NA PLECACH.

MIEJSCEM ZAJĘĆ JEST ZAZWYCZAJ NIECKA REKREACYJNA Z CIEPŁĄ WODĄ, ALE NIE ZAWSZE, NIESTETY NIE WSZYSTKIE OBIEKTY POSIADAJĄ PŁYTKIE BASENY. DOBRY ZESPÓŁ INSTRUKTORÓW PORADZI SOBIE ZARÓWNO NA BASENIE REKREACYJNYM JAK I SPORTOWYM. A MY ZA TAKI WŁASNIĘ SIĘ UWAŻAMY! POSIADAMY DUŻO SPRZĘTU, ZABAWEK, KTÓRY ZACHĘCA KURSANTÓW DO ZABAWY A PÓŹNIEJ NAUKI Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA.ZACHĘCAMY, UCZYMY PRZEKAZUJEMY SWOJĄ PASJĘ. BEZ STRESU. W NASZYM SŁOWNIKU NIE MA ZWROTU NA SIŁĘ, DLATEGO TAK WIELU KURSANTÓW PŁYWA Z NAMI I CZERPIE Z TEGO PRZYJEMNOŚĆ. U DZIECI W TYM WIEKU NAJSZYBCIEJ ZAUWAŻA SIĘ PROGRES.

SIADAMY NA BRZEGU BASENU I DO ROBOTY! MYJEMY BUŹĘ, POLEWAMY KOLEŻANKI I KOLEGÓW KUBECZKAMI Z WODĄ. DO OSWJANIA UŻYWAMY PISTOLETÓW NA WODĘ, RÓŻNEGO RODZAJU ZABAWEK OD ZWIERZĄTEK PO JAJKA. WODNY TOR PRZESZKÓD
NASTĘPNIE MUSIMY WYDOBYĆ COŚ Z DNA BASENU. PODCZAS ZAJĘĆ TOWARZYSZY NAM CIEKAWA FABUŁA. POWOLI ODSTAWIAMY ZABAWKI, ALE NIE ZA DALEKO, BĘDZIEMY DO NICH WRACAĆ. SIĘGAMY PO MAKARON, MUSIMY SIĘ Z NIM ZAPRZYJAŹNIĆ. BĘDĄ PODSKOKI, ŚLIZGI, SKOKI. BĘDZIE SIĘ DZIAŁO. MOŻE CZAS JUŻ PRZEJŚĆ NA GŁĘBOKĄ WODĘ? JESTEŚMY NA TAK!

PŁYWAJ Z OGIM, WARTO! POCZYTAJ DLACZEGO.

NIEZBĘDNIK